Buspasy w Olsztynie. Po co wydawać miliony? – Gazeta Olsztyńska

Informując o tym co podaje redakcja Gazeta Olsztyńska w informacji "Buspasy w Olsztynie. Po co wydawać miliony?":

Internauta: W tym roku mają powstać w Olsztynie tzw. buspasy, czyli wydzielone fragmenty jezdni, po których poruszać się będą tylko autobusy komunikacji miejskiej. Czy jest to inwestycja najbardziej potrzebna naszemu miastu? W Warszawie kilka lat temu [...] przeczytaj cały nius ».

Jak opiszesz te nowiny? Dołącz się do debaty na na temat tego wydarzenia

Jeden komentarz

  1. Olo 07 kwietnia 2012 at 15:57 #

    Kolejne 31 mln zł wyrzucone w błoto przez władze miasta. Zamiast skupic się na powaznych problemach komunikacji w olsztynie, zamiast skonsultować to ze społeczeństwem, kierowcami i mieszkańcami Olsztyna władze zabierają sie za nietrafiony pomysł. Prawdziwym problemem jest skrzyżowanie ul. Dworcowej i ul. Piłsudskiego oraz ul. Tuwima i ul. Sikorskiego, gdzie faktycznie są korki. Miasto planuje wybudowanie buspasów w miejscach gdzie nigdy nie było, nie ma i nie będzie korków, na odcinku Sikorskiego mają powstać buspasy w miejscach gdzie ruch odbywa się płynnie, na Warszawskiej i tak nie ma możliwości poszerzenia w newralgicznym punkcie jezdni, wiec pomysł chybiony. Warszawska od Kortowa aż do Śliwy jest o każdej porze dnia przejezdna, do tego Grunwaldzka na odcinku 100m ma mieć buspas który nie wiadomo do czego ma służyć, chyba tylko do rozbiegu autobusów i tworzenia w tym miejscu korków, bo w projekcie jest postawienie sygnalizacji św. Przebudowanie Niepodległości i pozostawienie w niezmienionym stanie mostu przez Łynę jest karygodne. Co da poszerzenie do 3 pasów ruchu skoro co chwilę będzie zwężenie i kolejne światła? Prezydent by mądrze zrobił gdyby zamiast tych wydanych niemądrze pieniędzy przeznaczył je na jeden mniejszy konkretny cel, np na wiadukt drogowy skrzyżowania Tuwima i Sikorskiego lub Dworcowej i Piłsudskiego. Z pewnością wtedy Olsztynianom by się lepiej jeździło, może nie idealnie ale w oczach mieszkańców prezydent by przynajmniej polepszył słabe notowania.

Zostaw komentarz